Od poniedziałku, 1 lutego br., zostanie przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
- Na terenie urzędu, ze względu na obowiązujące przepisy sanitarne związane z epidemią COVID-19, jednocześnie może przebywać ograniczona liczba klientów.
- Dopuszczalna liczba klientów przebywających w tym samym czasie w jednym biurze - 1 osoba.
- Każdy klient korzystający z usług zobowiązany jest do zakrycia ust i nosa (maseczka), zdezynfekowania rąk środkami przeznaczonymi do tego celu (specjalne dozowniki znajdują się na każdym piętrze w urzędzie), zachowania bezpiecznego dystansu.
Godziny pracy urzędu pozostają bez zmian, tj.:
- poniedziałek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30,
- wtorek od 7:30 do 17:00,
- piątek od 7:30 do 14:00.
W trosce o zdrowie klientów i pracowników urzędu w dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania spraw inną drogą, niż osobiście, np.:
- Telefonicznie lub listownie:
Urząd Miejski w Tucholi
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola
tel. 52 564 25 00, fax. 52 33 42 138.
- Drogą elektroniczną:
- e-mail: info@tuchola.pl
- za pośrednictwem platformy e-PUAP:
- Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola: /41hs9riv64/skrytka
- Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
- Dokonywanie wszelkich wpłat przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Tucholi: 96 8174 0004 0000 2163 2000 0002
- Wpłat dotyczących odpadów komunalnych na konto: 17 8174 0004 0000 2163 2000 0357.
Apeluję o zachowanie najdalej posuniętej ostrożności oraz dostosowanie się do wprowadzonych zasad obsługi w urzędzie.
Burmistrz Tucholi
Tadeusz Kowalski