K O M U N I K A T Przywraca się bezpośrednią obsługę Klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa
K O M U N I K A T
Od wtorku 4 maja br. przywraca się bezpośrednią obsługę Klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
- Na terenie Urzędu ze względu na obowiązujące przepisy sanitarne związane z epidemią COVID-19, jednocześnie może przebywać ograniczona liczba Klientów.
- Dopuszczalna liczba Klientów przebywających w tym samym czasie w jednym biurze - 1 osoba.
- Każdy Klient korzystający z usług zobowiązany jest do zakrycia ust i nosa (maseczka), zdezynfekowanie rąk środkami przeznaczonymi do tego celu (specjalne dozowniki znajdują się na każdym piętrze w urzędzie), zachowanie bezpiecznego dystansu.
Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian tj.:
- poniedziałek, środa, czwartek od 7.30 do 15.30,
- wtorek od 7.30 do 17.00,
- piątek od 7.30 do 14.00.
W trosce o zdrowie Klientów i Pracowników Urzędu w dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania spraw inną drogą, niż osobiście, np.:
- telefonicznie lub listownie: Urząd Miejski w Tucholi,
pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola
tel. (052) 564 25 00, fax.(052) 33 42 138
szczegółowy wykaz telefonów Urzędu Miejskiego
- drogą elektroniczną: e-mail: info@tuchola.pl
- za pośrednictwem platformy e-PUAP:
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola: /41hs9riv64/skrytka
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
- dokonywanie wszelkich wpłat przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Tucholi
96 8174 0004 0000 2163 2000 0002 i wpłat dotyczących odpadów komunalnych
na konto 17 8174 0004 0000 2163 2000 0357.
Ze względu na wciąż istniejące zagrożenie koronawirusem, przypominamy o zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa. Nie narażajmy siebie i dbajmy wspólnie o zdrowie!
Burmistrz Tucholi
/-/ Tadeusz Kowalski