Budżet Obywatelski 2023. Jakie wnioski mieszkańców zostały zaakceptowane?
Zakończyła się weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków złożonych przez mieszkańców do Budżetu Obywatelskiego Gminy Tuchola na 2023 rok.
Publikujemy listę wniosków, które otrzymały pozytywną ocenę (z podziałem na wnioski zgłoszone w mieście i w sołectwach) oraz listę projektów, które otrzymały ocenę negatywną.
Co dalej?
Liderom poszczególnych projektów przypominamy, że mają prawo zaprezentować swoje propozycje podczas otwartego spotkania w obiekcie użyteczności publicznej w dni powszednie. Informacja o prezentacji musi być zgłoszona co najmniej na 7 dni przed terminem jej organizacji, na stronie internetowej budżetu.
Informujemy również, że istnieje możliwość zamieszczenia na tejże stronie internetowej gminy gotowych materiałów reklamowych dotyczących zgłoszonych projektów przedsięwzięć w ramach budżetu obywatelskiego.
Zgodnie z tegorocznym harmonogramem, GŁOSOWANIE projektów do realizacji na terenie miasta i w sołectwach będzie miało miejsce od 5 do 20 wrześniu br.
Uprawnieni mieszkańcy /osoby które ukończyły 16. rok życia i są zameldowane na pobyt stały lub czasowy na terenie gminy Tuchola/ będą mogli oddać swój głos na jeden z projektów umieszczonych na karcie do głosowania. Szczegóły przeprowadzenia głosowania będą określone stosownym zarządzeniem.
Ewentualne pytania proszę kierować na adres: promocjagmina@tuchola.pl
Wyniki głosowanie poznamy do 30 września br.
Realizacja wybranych przez mieszkańców projektów rozpocznie się w 2023 r.
Przewodniczący Zespołu
ds. Budżetu Obywatelskiego
Paweł Cieślewicz