Od 15 marca br. będzie ograniczona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi

Dodane przez Agnieszka Schreiber -
Na zdjęciu budynek Urzędu Miejskiego w Tucholi

Szanowni Państwo
W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na Covid-19 w naszym powiecie informuję, iż od 15 marca br. (poniedziałek) zostanie ograniczona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi. Wszelkie sprawy można załatwiać drogą korespondencyjną, elektroniczną i telefoniczną. Osobiste stawiennictwo będzie dopuszczalne jedynie w ściśle określonych przypadkach.

Decyzja ta jest podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie zarówno mieszkańców, jak i pracowników Urzędu Miejskiego w Tucholi. Zależy mi na nieprzerwanej pracy urzędu, abyście Państwo bez problemu, w każdej chwili, mogli zrealizować ważne dla siebie sprawy.

Proszę o zrozumienie dla wprowadzanych ograniczeń. Sytuacja epidemiologiczna jest coraz poważniejsza, a moją intencją jest wyłącznie dbałość o to, byśmy mogli zapewnić obsługę Państwa spraw i w razie potrzeby także pomóc w ich załatwieniu.

Poniżej znajdziecie Państwo szczegółowe informacje dotyczące form kontaktu i obsługi spraw w Urzędzie Miejskim w Tucholi.

Zasady załatwiania spraw w urzędzie

Osobiste stawiennictwo w urzędzie będzie możliwe WYŁĄCZNIE w niżej wskazanych biurach/wydziałach urzędu:
KASA czynna:

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8:00 – 15:00;
  • we wtorki w godzinach 8:00 – 15:45;
  • w piątki w godzinach 8:00 – 13:45.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA, tel. 52 5642 500, e-mail: info@tuchola.pl – przyjmowanie korespondencji.

URZĄD STANU CYWILNEGO, tel. 52 5642 514, e-mail: usc@tuchola.pl:
- rejestracja zgonów – bezpośrednia - po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy (do urzędu wchodzi tylko osoba zgłaszająca);
- zgłoszenia urodzeń dzieci według procedury ustalonej wcześniej telefonicznie z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego;
- udzielane będą śluby cywilne. Podczas ceremonii, oprócz kierownika USC, obecni mogą być jedynie nowożeńcy, świadkowie, najbliższa rodzina (max. 8 osób - wszyscy z zachowaniem rygorów sanitarnych);
- w sprawach zawierania małżeństw cywilnych i konkordatowych tut. urząd będzie przyjmował zapewnienia i wydawał zaświadczenia po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny. Osoby zainteresowane rezygnacją z terminu ślubu lub jego zmianą, proszone są o złożenie pisemnej prośby poprzez platformę ePUAP, faksem: 52 33 42 138, e-mailem: usc@tuchola.pl lub zostawiając ją w Punkcie Obsługi Klienta w tut. urzędzie.

EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE, tel. 52 5642 517, e-mail: ewidencja@tuchola.pl - po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA, tel. 52 5642 526, e-mail: bschiller@tuchola.pl - po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy.

UWAGA! Do urzędu można wejść wyłącznie od frontu budynku (główne wejście).

Pozostałe wydziały Urzędu Miejskiego w Tucholi są zamknięte do bezpośredniej obsługi interesanta (wydziały nie przyjmują interesantów) – ZAŁATWIAJĄ SPRAWY WYŁĄCZNIE korespondencyjnie, telefonicznie lub środkami łączności elektronicznej.

Dane kontaktowe:
Urząd Miejski w Tucholi
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola
tel. 52 564 25 00, fax. 52 33 42 138, e-mail: info@tuchola.pl

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola: /41hs9riv64/skrytka

Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/

Apeluję do mieszkańców, aby w pierwszej kolejności korzystali właśnie z tej formy załatwiania spraw urzędowych.

Burmistrz Tucholi
/-/ Tadeusz Kowalski

Kategoria


Source URL: http://www.tuchola.pl/aktualnosc/komunikaty-miasto/611-od-15-marca-br-bedzie-ograniczona-bezposrednia-obsluga-klientow-w